الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

حمل اسود _الحلقه السادسه _بقلم مصطفي

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

رواية حمل اسود الجزء السادس
اعرف مكتبة على اول الشارع اللى ساكنة فيه وطبعا معرفتى بيها سطحية كل اللى اعرفه هو ابن صاحب المكتبة لانى محبتش اعرف اى حد من اهل المنطقة طبيعة شغلى لكن بعد كده مقدرتش اقاوم جماله ونمت معاه مرة واحدة بس .
ابوه راجل كبير فى السن واول لما دخلت عليه تقريبا معجبوش لبسي ولا اى حاجة وبصلى بقرف كده قولت ماعلينا واديته الورقة اللى فيها اسم الكتاب قالى دورى عليه هناك دخلت بصيت على الكتاب ملقتهوش لكن لقيت ابن الراجل بص فى الورقة وقالي
.. انا مستعد اجبلك الكتاب ده ومترجم كمان لحد عندك بس ليا شرط واحد

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ايه هو
.. عايز انام معاكى تانى لانك عجبتيني اوى المرة الاولانية
هاتلى الكتاب ونبقى نشوف الموضوع ده بعدين
.. لا اوعدينى وانا هجبهولك
اوعدك بس هاته على طول علشان محتاجاه
خرجت من المكتبة وروحت على البيت نمت على طول لان جسمي بجد كان متكسر والساعة 3 بليل سمعت صړاخ وصوت عالى من كل مكان فى البيت لبست حاجة على جسمى وفتحت الباب بسرعة افتكرت فيه حريقة او زلزال لقيت الجيران كلهم نازلين من على السلم جري 
برضو مفهمتش ليه دخلت بسرعة كملت باقى لبسي وانا نازلة على السلم لقيت الستات جيرانا نازلين بقمصان النوم حتى محطوش حاجة على جسمهم والرجالة نفس الكلام سمعت واحدة بتقول لجوزها والله شوفته بعينيا مش انت كمان شوفته وكان باين عليها جدا الارتباك.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
اول مانزلت الشارع ويادوب كنت على باب العمارة لقيت واحدة شاورت عليا وبتقول هي البت الملعۏنة دى السبب هي السبب جوزها شخط فيها وقالها مالهاش ذنب اكيد العمارة فيها حاجة وهي اللى اټأذت وجت فى الرجلين .
سالتهم فى ايه قالولى كلنا شوفنا الامۏات اللى فى عيلتنا يااميرة الامۏات اجتاحت العمارة ربنا على المؤڈى اللى عمل فينا كده
واحدة منهم بصت عليا وټفت عليا وقالتلى انتى لازم تمشي من هنا ونخلص منك ونرتاح من قرفك عيطت وطلعت جري على الشقة كلامها كان مؤذى جدا بالنسبالى دخلت على السرير وحطيت المخدة فوق

انت في الصفحة 1 من صفحتين