الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

دينا تكشف عن الأشياء التي تفعلها منذ أن كانت بعمر 15 سنة

موقع أيام نيوز

تحدثت الراقصة والفنانة دينا عن سر شبابها وعدم ظهور علامات تقدم السن عليها وذلك خلال برنامجها الجديد اسمع من دينا والمعروض عبر المنصات المختلفة.
وقالت دينا أحيانا بيقولوا حاجات تضحك يعني مثلا يقولوا إنتي كبرتي هو إنتي ميبناش عليكي الكبر ليه مش بكون فاهمة وضايعة بين الاتنين أنا كبرت ولا ميبانش عليا الكبر لكن مش بتأثر أوي علشان ما أضايقش اللي بيحبوني ومش معترضة على كلامهم وأنا كبرت بجد لكن مش بيبان عليا الكبر.
وأضافت من وأنا عندي 15 سنة لحد النهاردة عمري ما نمت وفي وشي مكياج وكل يوم بحط كريم في النهار وفي الليل وعمري ما استحميت ومحطتش كريم لجسمي وكل يوم بلعب رياضة أو برقص وطول عمري بعمل الصيام المتقطع من وأنا 15 سنة وباكل مرة واحدة في اليوم لأن مفيش حاجة عندي أحسن من نفسي.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

وتابعت دينا حديثها قائلة بقدر أحافظ على نفسي وأوصل لسن معين وأنا محافظة على نفسي ومش بزعل أنكم بتقولوا أنتي كبرتي لأن دي الحقيقة ومش مضايقاني خالص ويا رب توصلوا لسني وتبقوا زيي.
فيلم كتف قانوني
يجدر بالذكر أن الفنانة دينا شاركت في فيلم كتف قانونى والعمل من بطولة هالة صدقي سيد رجب عمرو عبد الجليل كريم عفيفي شيرين رضا محمد رضوان وعدد آخر من نجوم الفن وهو من تأليف هشام هلال وأحمد رمزي وإخراج سامح عبد العزيز.